Moonclaws' personlige hatteværdier av HP hattene!
2 posters
Moonclaws' personlige hatteværdier av HP hattene!
Jah som overskriften siger, så laver jeg denne debat om hatteværdierne i HP.
- Nu spørger I sikkert jer selv, hvorfor.
Og svaret er det at vi blev enige om i mødet i dag d.26.2.2012 at vi vedtog en debat med alle HP's hatte, og derefter ville der være mulighed for at sende mig en PM besked, hvori hvad I synes den hat I vil vurdere skal være I værdi I KB ^^
- Jeg håber I vil joine det her, og være åbne overfor vores alles beslutninger .
Er der yderligere ting I ikke forstår er I velkomne til at skriver herinde hvad I har på hjertet (bare det handler om debben og intet andet )
- Tak på forhånd.
~Gruppemoderatoren Fullepus.
- Nu spørger I sikkert jer selv, hvorfor.
Og svaret er det at vi blev enige om i mødet i dag d.26.2.2012 at vi vedtog en debat med alle HP's hatte, og derefter ville der være mulighed for at sende mig en PM besked, hvori hvad I synes den hat I vil vurdere skal være I værdi I KB ^^
- Jeg håber I vil joine det her, og være åbne overfor vores alles beslutninger .
Er der yderligere ting I ikke forstår er I velkomne til at skriver herinde hvad I har på hjertet (bare det handler om debben og intet andet )
- Tak på forhånd.
~Gruppemoderatoren Fullepus.
Fullepus- Rev
- Antall Innlegg : 32
Re: Moonclaws' personlige hatteværdier av HP hattene!
Pågrunn av at vi skal sende meldinger til deg i PM, kan denne debatten stenges Men det er bare å endre første innlegget!
//Kiwi
//Kiwi